Rabu, 14 April 2010

+++ TANGISAN HATI +++

Di kesepian malam,
Aku merenung langit,
Mencari bintang penyeri alam,
Kerana hati selalu merindu,
Dirimu yg jauh d alam sana..
Tatkala mereka diulit lena,
Aku sendirian berjaga,
Tatkala mereka ketawa,
Aku berpura-pura gembira,
Tatkala mereka lupekan diriku,
Aku tetap mengingatimu..
Kini,
Xkan dapat ku tatap senyum mu lagi,
Xkan dapat ku raih tanganmu lagi,
Xkan aku semangat lagi,
Hidup sendirian tanpamu sayang,
Oh cinta hatiku, HERMAN BIN HANIPAH..
Hidupku kini penuh onak & duri,
Air mata selalu membasahi pipi,
Dimana kan ku cari ganti??
Serupa seperti dirimu sayang??
Serupa seperti sebelum ini..
Ya ALLAH,
Kau permudahkanlah urusan abang,
HERMAN BIN HANIPAH,
Kau kurniakanlah segala kelebihan kepadanya,
Kau tempatkanlah abang d samping org2 yg beriman,
Kau tetapkanlah imanku,
Kau tetapkanlah hati dan cintaku untuk abang..
Abang, ida sayang abang sgt2..
Cintaku hanya untukmu dunia & akhirat..
Al-Fatihah untuk abang..
Semoga kite bersama selamanya..

1 ulasan: