Jumaat, 2 April 2010

+++ KINI KU SENDIRI +++



Harini aku da kelas pagi (8am), terasa rindu dtg lagi bila bgun pagi ni.. sebelum ni mesti abang akan call aku kejut bangun pergi kelas... pesannya, lau aku blajo rajin2.. dy akan bagi upah.. hmm...


kat kls (taxation) aku ngantox sgt2.. xtau nape sedangkan mlm smlm aku tido awal.. haish.. so aku pon pekena sinar fm.. huhuhu.. sejak abang tinggalkan aku, aku makin senang layan sinar fm.. sebab ape?? sebab abang suke sangat dengan lagu2 retro.. kalau karaoke pasti ada lagu retro yang abang akan nyanyikan..

tapi..


harini banyak lak yg cte sal mati & kehilangan.. ooh.. kebetulan, jam 12.30am hrni, din beramboi, pelakon komedi malaysia telah meninggal dunia akibat demam denggi berdarah.. al-fatihah wat allahyarham din beramboi & juga suamiku tercinta, HERMAN BIN HANIPAH.. so, kesempatan ini di ambil oleh DJ2 radio untuk meluahkan rasa & pendapat pendengar ttg kematian & kehilangan..


pelbagai crte & pengalaman yg aku dgr tapi aku xrasa da crte cinta yg agung macam crte cinta IDAMAN.. huhu.. sambung kepada kisah dlm kls td.. perhatianku separuh kepada proses P&P n separuh g melayan sinar fm.. kawan2 ku langsung xkesah dgn keadaanku.. mereka membiarkan aku yg keseorangan di ceruk kelas.. tapi aku malas nk amek pusing pe depa wat kat aku.. yg penting aku ok sudeh...


pas kelas ptg (5.30pm), aku bw kete p cafe beli dinner.. sekaligus hantar ditya balik uma dy kat pajam.. aku bw kete tanpa abang sekarang.. maksud aku sebelum ni mesti aku akan di pesan supaya berhati2 & sebagainya.. aku lalui port2 lepak kami.. sayu hati ni.. kang lau aku p sorg kat situ lagi, org mesti pelik tgk.. pas anto ditya lek uma dy, aku pon p petronas mantin tuang minyak.. pemanduanku agak kurang elok hrni.. mungkin krna ati aku masih takut2.. huhu.. tp al-hamdulillah, slmt gax aku lek kolej ni..


hmm... mase aku nk dinner sorg diri td, sempat gax aku menumpahkan air mataku untuk kesekian kalinya.. knp?? sbb aku rindukan abang.. sbb bese aku akan pelawa abang makan same walau kami jauh.. sbb aku mkn favourite menu dy sorg diri.. agax lame gax aku berendam air mata.. tpi dek kerana xmau dak bilik aku tau aku nangis so aku pon stop crying immediately.. al-hamdulillah bile dy lek dari main badminton, dy xnmpk pon aku nangis.. hipokritnya aku ni.. aku ada alasan tersendiri wat cmni.. aku tau korg sume xsuke aku nangis.. korg xsuke dengar crte cinta aku yg sedih ni kn?? xpelah.. aku luahkan dlm blog aku ni je.. senang & xsusahkan sesiapa..



aku mesti nampak kuat.. aku mesti berjaya dlm idop aku.. sume kerana cintaku.. sume kerana abang.. ida janji degan abang, ida akan jaga family abang.. ida akan anggap family abang mcm family ida sendiri.. insya ALLAH.. xlame g aku da mid term exam, lau xclap paper taxation n business strategy..




abang, ida harapkan doa restu abang.. ida gax selalu doakan abang.. dulu, kini & selamanya.. izinkan ida pinjam semangat abang.. izinkan ida berjuang demi masa depan kita yang xkan kesampaian..



cukuplah sampai disini harini.. esok2 aku akan sambung, insya ALLAH.. wallahualam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan